luni, 26 decembrie 2011

In curand, ma mut...www.ioanapomnutiu.ro

De la o vreme in coace, gandul tot ma bate...si ma bate...sa ma mut cu blogul. Ma gandeam la wordpress, sa ma extind, sa ma pun pe scris mai serios.
Si surpriza nu a incetat sa apara. Am primit cadoul de Mos Craciun mai repede si este de departe cel mai valoros. Doar de mine va depinde sa imi urmez drumul si scopul in viata.
Asa ca nu ma mai mut nici pe wordpress si nici pe blogspot. Ma mut la mine ”acasa”...
www.ioanapomnutiu.ro

Ce ve-ti gasi?????
In primul rand, voi mentine ”gandurile si emotiile mele” cu si despre ipocrizie, falsitate, steriotipii si cliesee existentiale.

Voi posta si rubrica ”de-ale sufletului”, unde ve-ti gasi o varietate de mentode prin care eu imi intretin si mentin sufletul, dar mai important il cresc zi de zi: carti, filme, momente, retete culinare, ganduri.

Si probabil cea mai importanta rubrica, dar nu cea din urma, voi da liber si gratuit prima mea carte in format electronic. Este un roman, inspirat din realitate. Viata sub diferite forme si ipoteze, a copilului maturizat mult prea devreme si devenit copil odata matur.

Eu va tin la curent si cand voi fi ready...va anunt si va astept sa imi cititi in continure gandurile.

Respectele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici ai dreptul la replica! Dar, dreptul la replica nu se manifesta prin anonimat! Eu sunt Yohanna! Tu??