luni, 4 iulie 2011

Astept incurajari???!

Din nou si de la capat.
Merg pe aceslasi drum de un an.
Acela de a cauta un loc de munca, altul decat cel mediocru.
L-am gasit. Era ideal, super, misto, imi placea tot: oameni, mentalitate, profesionalism...si s-a dus. Nu din vina mea si nici din vina lor. O chestie.

Acuma, stau din nou si iarasi, pe aceleasi site-uri pe care si voi le stiti si caut...
Sunt cateva bune, altele cu denumiri pompoase, gen: Area Cleaning Manager(femeie de servici):D.

Mai am un interviu, care ma bate de un week-end in coace.
Sunt nerabdatoare, frustrata, curioasa, nervoasa...pentru ca e office. Eu imi stiu calitatile si stiu ce pot. Mai stiu ca imaginea vinde. Mai stiu ca nu ma simt foarte comod in fuste, tocuri si camasi apretate perfect.

Dar oare, voi depasi acest gand si ma voi acomoda?

Stiu ca pot sa fac fata cerintelor, daca am suport...dar pot sa merg in balerini???

Help....

5 comentarii:

  1. Fii puternica pana la capat, cum te-am invatat si o sa vezi ca si rezultatele o sa fie pe masura.Te iubesc si o sa te sprijin intotdeauna.
    Lucia(mama)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea mai mare realizare este aceea cand mama ta, apreciaza ceea ce faci. Iar cand mama iti scrie un comentariu pe blog, Doamne, nu mai ai nevoie de nimic

    RăspundețiȘtergere
  3. lucia v-a trimis un link către un blog:

    daca trebuie tocuri asta e ....ti le pui...te conformezi...si iti dovedesti inca o data ca esti puternica si poti face orice numai sa ti se dea sansa sa o dovedesti te pup si te sustin cu sau fara tocuri

    RăspundețiȘtergere

Aici ai dreptul la replica! Dar, dreptul la replica nu se manifesta prin anonimat! Eu sunt Yohanna! Tu??