marți, 26 iulie 2011

Maturitate=Responsabilitate?!

Vorbeam odata, intr-un articol anterior despre copilarie. Acum propun sa vorbim de maturitate.

Dupa cum spuneam, atunci cand suntem pitici si fara griji, ne dorim sa fim mari, inconjurati de facturi, copii care trebuie hraniti, masini, griji si responsabilitati. Acum ca suntem mari...hmmmm...putem sa fim macar o zi copii fara griji?

Nu...nu putem! Pentru in fiecare zi, moment, suntem pusi sa luam decizii:sa ma trezesc acum sau mai stau cinci minute? Sa ies la terasa sau sa imi platesc chiria? Sa le spun celor din jur ca sunt "degeaba" sau sa-mi vad de traista mea? Sa ii spun mamei ce ma doare sau sa o las fara griji? Sa imi dau demisia sau sa mai stau? Sa ma pun in pat acum sau ma mai uit la un episod?

ETC,,,,,,

Ceea ce mi se pare mie mai extraordinar, e momentul in care dai peste oameni pe care ii crezi "model". Dar doar pentru o zi sau doua.

Imi plac oamenii care se destainuie: urasc ipocrizia, falsitatea, jmecheria.
Da...super...dar peste o zi sau doua, iti dai seama ca defapt, astia sunt ipocritii cu care ai de-a face, astia sunt falsi in tot ce fac si sunt si jmecheri pe deasupra.

Daca o sa creada cineva ca e o aluzie, sa fi-ti siguri ca este.
De ce nu poti sa-i zici unui om ca pur si simplu: chestia asta "se fini"? De ce nu poti sa-ti recunosti o greseala, un esec, pur si simplu? De ce nu poti sa fii sincer si sa castigi respect?
Pentru ca est ipocrit, fals si jmecher...
Mai bine ii dai bataie si ii zici: ba spargem, mutam muntii din loc si castigam. Nu ne oprim aici. O sa reusim si o sa invingem.

Mda.....si pleci asa cu un entuziasm...ca nu te uita omul. Si astepti...si astepti...si astepti...

Si apoi, iti dai seama: am avut de-a face cu un ipocrit. Mda...ipocritul care uraste ipocritii.:))
E si asta o meserie: jmecheria, fraiereala, falsitatea. Dar cat o tine?

Pe mine m-au fraierit o data. Rusine lor. A doua oara: rusine mie, vorba aceea, dar nu se va repeta.

REPET: MATURITATEA INSEAMNA RESPONSABILITATE.

CURAJUL DE A RECUNOASTE SI DE A FI RESPONSABIL DE CUVINTELE PE CARE LE SPUI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici ai dreptul la replica! Dar, dreptul la replica nu se manifesta prin anonimat! Eu sunt Yohanna! Tu??