duminică, 13 decembrie 2009

Ce poti face duminica?

Am marele noroc sau nenoroc, inca nu am descoperit care este varianta corecta sa am doua week-end-uri libere pe luna si doua in care sa lucrez. Ca orice om de pe aceasta planeta sau marea majoritate dintre noi, atunci cand sunt la servici vreau acasa si reciproca e valabila.

De curand, m-am mutat intr-un oras mic, cu oameni simpli si locuri simple. Dar, aici ma simt bine. Atunci cand am luat decizia de a ma muta din Cluj in Turda, am luat in considerare foarte multe lucruri:naveta, oras mic, putine locuri unde sa iesi, viitorul carierei mele, al familiei mele....etc...si am zis ca trebuie sa incerc, avand in vedere faptul ca orice decizie as fi luat, m-ar fi urmarit mult timp. Decat sa astept perioada in care trebuie sa gandesc la aceasta mutare am hotarat sa o fac. Si iata-ma in Turda.

Nu imi pare rau. Chiar ma simt bine, ma simt acasa, ma simt linistita. Dar, eu oriunde as fi ma plictisesc in week-end.


Voi ce faceti duminica?

Duminica e cea ma urata zi din saptamana pentru mine. Mai ales acum, in aceasta perioada a anului, cand nu e nici soare, nici zapada, nici cald dar nici frig.
De obicei, ma trezesc dupa o ora ce ma trezesc si dupa doua cani de cafea. Si apoi ce fac?????

O mare parte din cunoascutii mei mananca la amiaza in familie. Acasa la mine se mananca in familie. Dar nu inteleg de ce as manca si eu la 12:30, daca eu ma trezesc la 11 si sincer nu-mi arde de supa la o ora si jumatate dupa.

Incerc sa-mi creez si eu un program, conform etichetei. Dar nu am chef azi....si nici saptaman viitoare. Poate azi as vrea sa petrec o duminica in familie. Si sa-mi creez un obicei. Dar, sunt sigura ca saptamana viitoate nu mai am chef.

Asa ca azi, m-am trezit la 11. Am baut cafeaua pana la 12. Alex a iesit cu animalul afara. Eu am mai facut o cafea. M-am spalat. Am vrut sa gatesc in continuare ce am inceput ieri dar nu mai am chef. Rabd foame. Alex a mancat. A iesit soarele. Am iesit pe camp cu animalul. Am ajuns acasa. Imi vine sa plang. EU CE FAC DUMINICA???

Nu am chef de filme, nu am chef sa ies la cafea, nu am chef sa dorm, nu am chef sa citesc, nu am sa vorbesc, nu am chef sa ma joc cu animalul, nu am chef sau ma uit la TV, nu am chef sa caut chestii pe net, nu am chef de proiecte, nu am chef sa scriu pentru editura, nu am chef sa visez, nu am chef de familie, nu am chef de nimeni, nu am chef de stat la soare, nici la munte, nu am chef DE UN MARE NIMIC......


Asa ca va intreb, voi ce faceti duminica????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2 comentarii:

  1. si apropo, se pare ca nu am avut chef nici sa scriu corect...scuzele mei........byebye

    RăspundețiȘtergere
  2. duminica..de obicei..DORM!!sau ma uit la filme:D

    RăspundețiȘtergere

Aici ai dreptul la replica! Dar, dreptul la replica nu se manifesta prin anonimat! Eu sunt Yohanna! Tu??