sâmbătă, 18 iunie 2011

Sacrificiu...

Zi de zi suntem pusi sa facem alegeri. De cand ne trezim si pana adormim luam decizii. Si precum e normal, unele decizii sunt mai bune decat altele, iar altele inseamna o schimbare totala in viata.

Pentru a ne fi bine, suntem nevoiti sa luam decizii care presupun si sacrificii. Pe drumul vietii plecam pentru un scop si pentru un viitor comod.
Si ce faci atunci cand nu il poti avea? Te lupti, faci sacrificii. Dar daca aceste sacrifici inseamna "singuratate"?????

Viata uneori te toaca marunt de tot. Si stai sa cugeti care e cea mai inteleapta miscare? Sa faci sacrificiul pentru un viitor mai comod sau sa stai si sa astepti rasaritul soarelui, fara nici o speranta prea mare?

Am decis sa facem mutarea. Acum trebuie sa decidem sa fim despartiti pentru un viitor mai bun. Pentru noi.
O fi mai bine? E decizia cea mai buna? Cat va dura? Cum ma voi descurca? Cum va fi asa la distanta? Cat timp vom sacrifica? Cum sa renunti la asemenea oportunitati?Ce sa faci daca nu te sacrifici?
Sunt sute de intrebari in capul meu acum. Vad doua strazi paralele, care duc spre viitor, dar ambele imi prescriu un viitor diferit si fericit.
Unul este impreuna si fericiti. Celalalt e tot impreuna, dar la 300 kilometri distanta si doar in week-end impreuna.
E viitorul nostru, al meu si al lui...si sunt prea multe schimbari in ultimul timp. Ziceam eu ca e vremea marilor schimbari, dar nu credeam ca sunt atat de mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici ai dreptul la replica! Dar, dreptul la replica nu se manifesta prin anonimat! Eu sunt Yohanna! Tu??